Кошик
150 відгуків
+380
97
236-44-47
+380
50
963-44-47
+380
63
193-44-47
УкраїнаЛьвівська областьЛьвівДоставка з міста Київ транспортними компаніями.
Кошик
Інтернет-маркет "НашТорг"

Про нас

Доставка здійснюється тільки по території України.

При оформленні замовлень вартістю до 100 гривень. прохання робити передоплату, що б зменшити вартість транспортних послуг

Види доставки і вартість:
Транспортною компанією "Нова Пошта" Від 35 грн.
Транспортною компанією "Укрпошта" Від 15 грн.

 

Транспортною компанією "Ін-Тайм", "Делівері", "Автолюкс", "САТ", "Gunsel", "Міст Експрес" Від 35 грн.


 Кур'єром по м.Києву 35 грн.
 Самовивіз з офісу в м.Києві (ознайомтеся з деталями нижче)



Види сплати:
Готівковий розрахунок / в момент отримання замовлення. Максимально швидка доставка
Сплата на банківську карту (через термінали, касу банку, систему Приват24) Швидка доставка
Сплата карткою Visa / MasterCard ,

 




Доставка Транспортної компанією "Нова Пошта"
Послуги транспортної компанії «Нова пошта» ВІД 35 грн.

Замовлення до 70грн. і понад 2000грн. cплачуються до відправки

З тарифами і докладною інформацією про всі послуги транспортної компанії «Нова Пошта» можна ознайомитись на офіційному сайті http://novaposhta.ua/
Вартість доставки формується з послуги транспортування в Ваше місто та послуги пересилання грошей.

Терміни відправлення / доставки:
Відправлення здійснюється на протязі 1-2х днів.
Термін доставки повністю залежить від транспортної компанії «Нова Пошта» і в середньому становить 1-2 дні.
Корисні посилання:

Адреси відділень у Вашому місті
Відстеження замовленого товару за номером транспортної накладної


Дані необхідні для оформлення замовлення:
1. Прізвище Ім'я По-батькові одержувача (повністю)
2. Номер мобільного телефону
3. Місто і номер чи адресу зручного для отримання офісу (вписується в графі "адреса" або в "коментар")

Процедура відправлення / отримання замовлення:
1. На наступний день, після відправки замовленого товару, на Ваш мобільний телефон надходить СМС з номером товарно-транспортної накладної (11 або 14 цифр), також номер вказується у Вашому особистому кабінеті користувача.
2. У момент прибуття товару в офіс «Нової Пошти», Вам надходить СМС-повідомлення про прибуття замовлення.
3. Термін зберігання замовленого Вами товару в офісі Нової Пошти становить 5 робочих днів.
4. Для отримання товару Вам будуть необхідні:
- Номер товарно-транспортної накладної (надісланий вам за допомогою СМС)
- Паспорт або права
5. Графік роботи кожного відділення «Нової Пошти» унікальний. Інформація про графік і знаходження відділення на карті міста, розташована навпроти кожного відділення, на сайті компанії.

Додаткові нюанси при доставці «Новою Поштою»:
Видача замовлення здійснюється тільки людині, вказаній в замовленні (одержувачу), або за нотаріально-засвідченій довіреності.


Доставка Транспортної компанією "Укрпошта"
Послуги транспортної компанії «Укрпошта» ВІД 15грн.
З тарифами і докладною інформацією про всі послуги транспортної компанії «Укрпошта» можна ознайомитись на офіційному сайті http://www.ukrposhta.com/
Вартість доставки формується з послуги транспортування в Ваше місто та пересилання грошей.

Терміни відправлення / доставки:
Відправлення здійснюється на протязі 1-2х днів.
Термін доставки повністю залежить від транспортної компанії «Укрпошта» і в середньому становить 7-10 днів.

Дані необхідні для оформлення замовлення:
1. Прізвище Ім'я По-батькові одержувача (повністю)
2. Номер мобільного телефону
3. Місто, поштовий індекс, вулиця, будинок, квартира (або позначка, що приватний будинок)

Процедура відправлення / отримання замовлення:
При надходженні замовлення у відділення пошти, на Вашу поштову скриньку, надійде повідомлення про посилку.
Для отримання посилки необхідний паспорт і особиста присутність замовника.
Замовлення зберігається у відділенні пошти до 30 днів, з моменту надходження.

Додаткові нюанси при доставці «Укрпоштою»:
1. Перевірку товару співробітники «Укрпошта» не роблять (товар перевіряється перед відправкою)
2. Видача замовлення здійснюється тільки людині, вказаною в замовленні (одержувачу).


Доставка Транспортною компанією "Ін-Тайм"
 
 
Термін зберігання товару на відділенні - до 10 днів з дня надходження на склад транспортної компанії.
 
Послуги транспортної компанії «Ін-Тайм» ВІД 40 грн.
З тарифами і докладною інформацією про всі послуги транспортної компанії «Ін-Тайм» можна ознайомитись на офіційному сайті intime.ua
 
Терміни відправки / доставки:
Відправка здійснюється 2 рази на тиждень.
Термін доставки повністю залежить від транспортної компанії «Ін-Тайм» і в середньому становить 1-2 дні.
 
Корисні посилання:
 
Дані необхідні для оформлення замовлення:
1. Прізвище Ім'я По батькові одержувача (повністю)
2. Номер мобільного телефону
3. Місто і номер / адресу зручного для отримання офісу (вписується в графу "адреса" або в "коментар")
 
Процедура відправлення / одержання замовлення:
1. На наступний день, після відправлення замовленого товару, на Ваш мобільний телефон надходить СМС з номером товарно-транспортної накладної, також номер вказується у Вашому особистому кабінеті користувача.
2. Термін зберігання замовленого Вами товару в офісі Ін-Тайм становить до 10 робочих днів.
3. Для отримання товару Вам будуть необхідні:
- Номер товарно-транспортної накладної (присланий вам за допомогою СМС)
- Паспорт чи права
4. Графік роботи кожного відділення «Ін-Тайм» унікальний. Інформація за графіком і знаходження відділення на карті міста, розташована навпроти кожного відділення, на сайті компанії.
 
Додаткові нюанси при доставці «Ін-Тайм»:
Видача замовлення відбувається лише людині, вказаній в замовленні (одержувачу), або за нотаріально-посвідченою довіреністю.

Доставка кур'єром по м.Києву

Оплата товару здійснюється в національній валюті, в момент отримання товару.

День в день замовлення не доставляються.

Вартість доставки кур'єром по Києву:

При замовленні понад ніж на 1000грн. - Безкоштовно.
При замовленні менше ніж на 1000грн. - 35 грн.

Дані необхідні для оформлення замовлення:

1. Прізвище Ім'я По-батькові
2. Номер мобільного телефону
3. Адреса доставки (вулиця, будинок, квартира / або позначка, що замовлення в приватний будинок)
Необхідну дату і часовий проміжок доставки, можна вказати в рядку «коментар», при оформленні замовлення.

Часові проміжки доставок:
10:00-19:00 пн.-сб.( мінімальний проміжок часу для доставки 4 години )


Додаткові нюанси доставки:
1. Кур'єр перевірку комплектації і працездатність товару не робить.
2. Кур'єр може передати замовлення, не заходячи в квартиру (в цілях власної безпеки).
3. Ви можете самостійно перевірити товар і його комплектацію, при кур'єрі (5-10хв.).


Самовивіз 

Видача за адресою вул. Попудренка 52 (м.Чернігівська) м. Київ

Можливість замовлення товару на офіс, можливо дізнатися за телефонами вказаними на нашому сайті, або відправивши запит в електронній формі (не всі товари підвозяться на пункт видачі).
Замовити товар на офіс, день в день, можна до 11:30 або на конкретну дату. 
Видача пн.-пт. 15:00-17:00. (Видача товару в холі!) 
 
Товар на офісі зберігається до 2х днів.
 

Сплата на банківську карту (через термінали, касу банку, систему Приват24)

Сплата проводиться тільки за саме замовлення, транспортні витрати сплачуються по факту при отриманні замовлення, за тарифами вибраної Вами транспортної компанії.
Термін доставки, при замовленні Новою Поштою в середньому 2 дні.
Термін доставки, при замовленні Укрпоштою в середньому 11 днів.
При сплаті додатково до вартості товару додається комісія за послуги обраного вами способу сплати.


Процедура замовлення через сайт:
1. При оформленні замовлення в рядку "Коментарі" залиште позначку "оплата на банківську карту" ( чи скористйтеся встановленими на нашому сайті системами онлайн сплати )
2. На Вашу електронну скриньку буде висланий лист з номером картки для сплати Вашого замовлення.
3. Після здійснення сплати прохання відповісти на наш лист, з зазначенням реквізитів сплати (банк, дата, час, сума, номер замовлення)
4. Відправка товару здійснюється на наступний день після сплати.
Процедура замовлення в телефонному режимі:
1. Менеджер приймає замовлення в телефонному режимі
2. На Ваш мобільний номер телефону надсилається СМС повідомлення з номером банківської картки для сплати замовлення.
3. Після здійснення сплати прохання повідомити дані про сплату (банк, дата, час, сума, номер замовлення, спосіб сплати, номер мобільного телефону який Ви вказали в замовленні)
Варіанти сплати:
1. Через касу банку
2. Через платіжний термінал
3. Через систему онлайн сплати Приват24 http://privatbank.ua/


Сплата карткою Visa / MasterCard,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ремонт продукції здійснюється тільки в період гарантійного обслуговування, при наявності документа, що посвідчує факт покупки товару в нашому магазині (товарно-транспортна накладна, товарний чек, чек про оплату на Укрпошті)


Термін ремонту в середньому становить 14 днів. При необхідності більш тривалого ремонту, інформація про це повідомляється в телефонному або письмовому вигляді.


Неполадки, які не потрапляють під гарантійне обслуговування:
1. Викликані фізичним втручанням в товар (електроніка).
2. Внаслідок фізичного ушкодження.
3. Викликані зносом продукції.
4. Внаслідок не правильного використання товару.
5. Внаслідок попадання в товар сторонніх предметів, рідин, комах
6. Блоки живлення, акумулятори, інші дрібні аксесуари.

Товар здається на ремонт в одному з наших сервісних центрів (за попередньою домовленістю):
- Попудренко 52 -основний.
- м. Позняки


Доставка товару (до 15кг.) В сервіс-центр за рахунок покупця.


Додаткові варіанти здачі товару на ремонт:
1. Пересилкою через транспортну організацію «Нова Пошта», за рахунок покупця.
2. Пересилкою через транспортну організацію «Укрпошта», за рахунок покупця.
Дані одержувача уточнюйте в телефонному чи письмовому вигляді у співробітника сервіс-центру.

Гарантія на акційні, знижкові, уцінені товари і на товари куплені за оптовою ціною - не поширюється.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Повернення продукції здійснюється протягом 14 днів, з моменту отримання.

Обов'язкові умови для здачі товару:

1. Наявність підтверджуючого документа про покупку товару (чек або товарно-транспортна накладна)
2. Товар в оригінальній упаковці.
3. Товар в повній комплектації
4. З збереженим товарним виглядом і не пошкодженою упаковкою (без подряпин, слідів використання, рідин, фізичних ушкоджень)


Повернення проводиться в одному з офісів компанії (за попередньою домовленістю):
- Вул. Попудренка 52 .


Доставка товару в офіс компанії, здійснюється за рахунок покупця.

Додаткові варіанти повернення товару:

1. Пересилкою через транспортну організацію «Нова Пошта», за рахунок покупця.
2. Пересилкою через транспортну організацію «Укрпошта», за рахунок покупця.
    
Дані одержувача уточнюйте в телефонному чи письмовому вигляді у співробітника компанії.


Порядок розрахунку:

При поверненні в офісі - особисто в руки.

При поверненні через транспортні компанії (Нова Пошта, Укрпошта і т.д.) - після перевірки товарного вигляду і працездатності товару.


Повернення грошових коштів можливий:

1. На Вашу банківську картку ПриватБанку. Для цього необхідно повідомити оператору номер вашої банківської карти, з зазначенням ПІБ і банку, а також номер пакунку (по якому відправлен товар)

2. Поштовим переводом.Для цього необхідно 
повідомити оператору такі дані-Прізвище Ім'я По-батькові, адреса повністю (включаючи поштовий індекс), а також номер пакунку (по якому відправлен товар)

 

Обмін і повернення товару належної якості упакованого в блістерну упаковку.

Допускається обмін товару в одноразовій упаковці (блістері), яка була розкрита, при цьому товар не має слідів експлуатації.

Для проведення обміну товар повинен відповідати наступним вимогам:

-від дати продажу пройшло не більше 14 днів;
-товар не дорожче 200 грн .;
-товар не втрачає своїх властивостей після відкриття одноразової герметичної упаковки (картриджі тощо);
-товар не містить унікальних кодів доступу, що містяться всередині упаковки (програмне забезпечення, РС гри тощо).